Oppgrader til nyeste versjon av Internet eksplorer for best mulig visning av siden. Klikk her for for å skjule denne meldingen
Ikke pålogget
{{session.user.firstName}} {{session.user.lastName}}
Du har tilgang til Idunn gjennom , & {{sessionPartyGroup.name}}

«For mye teori» i fag- og yrkesopplæringen – et spørsmål om målsettinger i konflikt? – Europeiske utdanningsregimer og den norske modellen



sabine.wollscheid@kunnskapssenteret.no

WOLLSCHEID, SABINE f. 1974. Dr. phil. i sosiologi, Universitetet i Trier, Tyskland, 2007. Ansatt ved Nasjonalt kunnskapssenter for helsetjenesten, Seksjon for velferdstjenester siden 2008, som forsker fra 2011.



ingrid.smette@nova.no

SMETTE, INGRID f. 1974. Cand.polit. i sosialantropologi, Universitetet i Oslo, 2001. Ansatt ved Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA) siden 2003, som stipendiat fra 2007.



marianne.dahlen@nova.no

DÆHLEN, MARIANNE f. 1965. Ph.d. i sosiologi, Universitetet i Oslo 2008. Forsker ved Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA) siden 2010.



kristinn.hegna@nova.no

HEGNA, KRISTINN f. 1967. Dr.polit. i sosiologi, Universitetet i Oslo 2007. Ansatt ved Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA) siden 1996, som forsker fra 2007.

  • Side: 217-232
  • Publisert på Idunn: 2012-04-23
Idunn bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke nettsiden godtar du dette. Klikk her for mer informasjon