Oppgrader til nyeste versjon av Internet eksplorer for best mulig visning av siden. Klikk her for for å skjule denne meldingen
Ikke pålogget
{{session.user.firstName}} {{session.user.lastName}}
Du har tilgang til Idunn gjennom , & {{sessionPartyGroup.name}}
Artikkel 10 av 13Plan06 / 2005 (Volum 37)

Flerkultur, stedskvaliteter og kunnskapsnæringer: Om Richard Floridas tre T-er i norsk sammenheng

  • Side: 44-47
  • Publisert på Idunn: 2006-02-14
  • Publisert: 2006-02-14
I 2002 utgav den amerikanske økonomen Richard Florida boken ’The Rise of the Creative Class’. Boken er en popularisering av Floridas tidligere forskning, og den har fått svært stor interesse og innflytelse i USA og etter ...
NOK 99,-
Kjøp digital artikkel
Idunn bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke nettsiden godtar du dette. Klikk her for mer informasjon