Oppgrader til nyeste versjon av Internet eksplorer for best mulig visning av siden. Klikk her for for å skjule denne meldingen
Hopp til bunn-navigering
Fagområder
Info
Søk
English
Norsk
{{session.user.firstName}}
Hjem
Logg inn
Ny bruker
Logg ut
Min side
English version
*IDUNN_NORWEGIAN_VERSION*
Du har tilgang til Idunn gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
Helse- og sosialfag
Humanistiske fag
Juss
Naturvitenskap
Pedagogikk og utdanning
Samfunnsfag
Økonomi
Tidsskrifter
Bøker
Om Idunn
Våre produkter
Åpen tilgang
Student
Bibliotekar
Forfatter
Publiseringsetikk
Ikke pålogget
{{session.user.firstName}} {{session.user.lastName}}
Du har tilgang til Idunn gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
Dine tilganger
Frigi tilgang
Logg inn
Ny bruker
Brukerinformasjon
Ordre og tilganger
Varslinger
Favoritter
Logg ut
×
Close
Dine tilganger gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
{{journal.journal}}
{{product.journal}}
Artikkel 3 av 8
Norsk pedagogisk tidsskrift
03 / 2010 (Volum 94)
Vitenskapelig publikasjon
Praksisnær teori og teorinær praksis – den nødvendige relasjonen
av
Anne Grete Solstad Solstad
Anne Grete Solstad, dosent ved Lærerutdanning og kulturfag ved Høgskolen i Bodø.
Informasjon
Side:
203-218
Publisert på Idunn:
2010-06-18
Publisert:
2010-06-18
Lagre
Skriv ut
Lagre referanse (RIS)
Favoritt
NOK
149,-
Kjøp digital artikkel
En integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert grunnskolelærerutdanning
3/8
En integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert grunnskolelærerutdanning
Lærar som kontrollør versus tilretteleggjar i matematikkundervisning
Idunn bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke nettsiden godtar du dette.
Klikk her for mer informasjon