Oppgrader til nyeste versjon av Internet eksplorer for best mulig visning av siden. Klikk her for for å skjule denne meldingen
Hopp til bunn-navigering
Tidsskrifter
Bøker
Fagområder
Info
Søk
English
Norsk
{{session.user.firstName}}
Hjem
Logg inn
Ny bruker
Logg ut
Min side
English version
*IDUNN_NORWEGIAN_VERSION*
Du har tilgang til Idunn gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
Helse- og sosialfag
Humanistiske fag
Juss
Naturvitenskap
Pedagogikk og utdanning
Samfunnsfag
Økonomi
Tidsskrifter
Bøker
Om Idunn
Produkter
Åpen tilgang
Student
Bibliotekar
Forfatter
Publiseringsetikk
Ikke pålogget
{{session.user.firstName}} {{session.user.lastName}}
Du har tilgang til Idunn gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
Dine tilganger
Frigi tilgang
Logg inn
Ny bruker
Brukerinformasjon
Ordre og tilganger
Varslinger
Favoritter
Logg ut
×
Close
Dine tilganger gjennom
,
&
{{sessionPartyGroup.name}}
{{journal.journal}}
{{product.journal}}
Nordic Studies in Education
spesial/2009
Åpen tilgang
Utgave med løpende publisering
Editorial
The new goal-orientation of research strategies
(side 1-5)
av
John B. Krejsler
&
Lejf Moos
Trans-national technologies, national techniques and local mechanisms in Finnish university governance – A journey through the layers
(side 6-17)
av
Hannu Simola
What counts? – The skewing effects of research assessment systems
(side 18-33)
av
Susan Wright
An emerging economy of publications and citations
(side 34-52)
av
Staffan Larsson
From critical intellectuals to «idea brokers»? – Traditions and new developments of links between research and policy-making in education in France
(side 53-60)
av
Agnès Van Zanten
Knowledge-based regulation and the politics of inter-national comparison
(side 61-71)
av
Gita Steiner-Khamsi
ISSN Online: 1891-5949
ISSN Print: 1891-5914
DOI:
https://doi.org/10.18261/issn.1891-5949
Utgiver: Universitetsforlaget
Idunn bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke nettsiden godtar du dette.
Klikk her for mer informasjon
Chat with us
, powered by
LiveChat